علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

ساعت

امکانات

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 129
بازدید هفته : 212
بازدید ماه : 211
بازدید کل : 179652
تعداد مطالب : 439
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


انجمن دارت ارومیه

وبسایت ورزشی


مسابقات لیگ برتر 2014 PDC

 بازگشت مرد شماره 1 دارت جهان "مایکل فن گرون" به صدر جدول

بازگشت مرد شماره 1 دارت جهان "مایکل فن گرون"  به صدر جدول

 

هفته هشتم لیگ برتر PDC 2014 ، در شهر دوبلین برگزار شد. جایی که رقابت برای بقا درلیگ در فاصله یک هفته مانده به پایان دور رفت و حذف 2 نفر انتهای جدول ، دیدنی و نفس گیر دنبال شد.

گروه ترجمه – حسین خسروی- در بالای جدول ، جایی که خطر حذف کسی را تهدید نمی کرد، قهرمان و نایب قهرمان جهان برای صدرنشینی به نبرد پرداختند.

"پیتر رایت" که در 7 هفته قبلی بدون شکست مانده بود امیدوار بود در برابر مرد شماره 1 دارت جهان نیز روند شکست ناپذیری خود را حفظ نماید.

هر دو حریف در ابتدای مسابقه پایاپای پیش رفتند و پس از 4 لگ کار با تساوی 2-2 پیش رفت.

"رایت" که در حین مسابقه مدام  با حرکات خود تماشاچیان حاظر در سالن را به وجد می آورد و تقریبا جو سالن را به نفع خود تغییر داده بود در لگ پنجم برای فینیش 161 ، در زدن "Bull" ناکام ماند و همین فرصت برای "فن گرون" کافی بود تا لگ پنجم را به سود خود به پایان ببرد.   

"مایک قدرتنمد" که از حرکات "مرد رنگی" کمی عصبانی به نظر می رسید (وی درمصاحبه بعد از بازی نیز از حرکات "رایت" در حین مسابقه انتقاد کرد) با کسب پیروزی در 3 لگ متوالی حساب کار را 6-2 به سود خود تغییر داد و در آستانه پیروزی قرار گرفت.

"رایت" که نمی خواست به این راحتی تسلیم شود ، با برگشتی دیدنی 3 لگ متوالی را به سود خود به پایان برد و فاصله را به 1 لگ رساند (6-5).

اما در لگ آخر این مرد شماره 1 دارت جهان "مایکل فن گرون" بود که به زیبایی 128 را فینیش کرد و ضمن خاتمه دادن به روند شکست ناپذیری "رایت" در لیگ برتر ، به صدر نشینی وی نیز پایان داده و مجموعا با 13 امتیاز در پایان هفته هشتم در جایگاه نخست جدول رده بندی مسابقات جای گرفت.

 

حذف "ویتلاک" از لیگ برتر PDC

نفر اول دارت استرالیا، جادوگر شهر آز، نایب قهرمان لیگ برتر سال 2012 ، "سایمون ویتلاک" که نیازمند کسب امتیاز کامل بازی بود ، علی رغم ارایه نمایشی قابل قبول و به ثمر رساندن 5 تا 180، در برابر "وس نیوتن" به نتیجه ای بهتر از تساوی 6-6 (لگ) دست نیافت و با کسب 4 امتیاز طی 8 هفته از جمع مردان لیگ برتر کنار رفت تا در مصاف وی با "مایکل فن گرون" در هفته نهم کاملا تشریفاتی باشد.

"نیوتن" که پنجشنبه شب 2 بار به میدان رفت (به دلیل غیبت در هفته پنجم) در مسابقه اول خود برابر "گری اندرسن" با نتیجه 7-3 تن به شکست داد تا کسب امتیاز در برابر "ویتلاک" بیش از پیش حیاتی گردد. "نیوتن پنجشنبه شب با کسب 1 امتیاز در مجموع 2 بازی، جمع امتیاز های خود را به 6 رساند تا امیدوارانه در هفته نهم پا به سالن مسابقات گذارد.

 

پیروزی "گری اندرسن" در روز پدر شدنش

"گری اندرسن" نیز با کسب پیروزی با مجموع امتیاز 8 ، جای خود را در میانه جدول حفظ نمود تا در هفته های آتی ، برای جایگاه بالاتر در جدول بجنگد. به دنیا آمدن فرزند "اندرسن" در همین روز نیز شیرینی این پیرزی را برای وی دو چندان نمود.

 

نمایشی زیبا، سریع ، کم نقص ، مهیج و پایاپای

اما یکی از دیدنی ترین و زیباترین بازی های هفته هشتم ، نبرد 2 تن از بهترین های دارت جهان ، "آدرین لوئیس" و "دیو چیزنال" بود.

همانطور که همگان انتظار داشتند ، هر 2 نفر نمایشی زیبا، سریع ، کم نقص ، مهیج و پایاپای را به تصویر کشیدند و با به ثمر رساندن  10 تا 180 ، 15 تا 140 و 26 تا 100 تنها در 12 لگ بازی ، زیبایی های ورزش دارت را بیش از گذشته به بینندگان این مسابقه نشان دهند.

در این نمایش هنرمندانه در حالی 2 حریف به تساوی 6-6 (لگ)رضایت دادند که "چیزنال" 6 دبل از 7 فرصت ممکن و "لوئیس" 6 دبل از 8 فرصت ممکن را به ثمر رساند! (موفقیت لوئیس در زدن دبل 75 درصد و موفقیت چیزنال 86 درصد بود) .

لوئیس با این تساوی 9 امتیازی شد و در جای چهارم جدول جای گرفت اما چیزنال (که بیشترین 180 را در لیگ برتر امسال زده) با 6 امتیاز در انتظار هفته آخر نشست جایی که باید برای بقا با "وس نیوتن" بجنگد!

 

نجات "فیل تیلور" با کسب یک مساوی

"فیل تیلور" نیز با کسب تساوی برابر "ریموند فن بارنوالد" از خطر حذف نجات یافت تا با خاطری آسوده تر پا به هفته نهم رقابتها بگذارد.

"بارنی" در این بازی شروعی بهتر داشت و با دو فینیش دیدنی 160 و 121 در پایان لگ هشتم 5-3 از حریف نامدار خود پیش افتاد ولی این "تیلور" بود که بار دیگر از تجربه خود نهایت بهره را برد و با پیروزی در 3 لگ متوالی 6-5 از حریف خود جلو افتاد تا از بابت کسب حداقل 1 امتیاز آسود خاطر گردد. اما نهایتا این "بارنوالد" بود که لگ دورازدهم را به سود خود به پایان برد تا نبرد غول ها برنده ای نداشته باشد.

یکی از جذاب ترین قسمتهای بازی ، لگ یازدهم این دیدار بود. جایی که "بارنی" 2 تا 180 پشت سرهم به ثمر رساند تا در آستانه زدن اولین "9 دارت" لیگ برتر امسال قرار گیرد ، اما در ادامه موفق به فینیش 141 نشد و در عین نا باوری لگ را به "تیلور" واگذار کرد!

 

نتایج هفته هشتم:

Gary Anderson 7-3 Wes Newton
Adrian Lewis 6-6 Dave Chisnall
Wes Newton 6-6 Simon Whitlock
Michael van Gerwen 7-5 Peter Wright
Phil Taylor 6-6 Raymond van Barneveld

 

 

 منبع مطلب از سایت انجمن دارت ج ا ا


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: مهندس امید غلامی تاريخ: شنبه 16 فروردين 1393برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ علاقمندان دارت استان آذربایجان غربی خوش آمدید.در این وبلاگ می توانید بارشته دارت آشنا شوید. از خصوصیات این ورزش می توان : ورزش مدیران موفق - ورزش خانواده - بدون خطر و محدودیت سنی 7 تا .... - ورزش مکمل ورزشهای سنگین - ورزش دوم ورزشکاران حرفه ای - ورزشی کم جا و کم هزینه - ورزشی لذت بخش برای معلولین و جانبازان - هر ساعت این ورزش ۱۲۰۰ متر پیاده روی دارد. ورزشی نوین ، مفرح و هیجانی - تقویت تمرکز حواس - بالا بردن اعتماد به نفس - بالابردن قدرت محاسبه - ایجاد حس رقابت و انگیزه - یادگیری بسیار سریع و آسان- کاهش استرس - بدون نیاز به محل خاصی برای تمرین(فقط 3 متر جا) - بدون نیاز به یار تمرینی - قابلیت بازی از یک نفر تا بی نهایت .

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

اوقات شرعیذکر روزهای هفتهآیه قرآن تصادفی

Template By: LoxBlog.Com

 

 


© All Rights Reserved to urmiadarts.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com